پشتیبانی

قابلیت های جدید WHMCS 6.3

قابلیت های جدید WHMCS 6.3
  • ۱۸
    اسفند

قابلیت های جدید WHMCS 6.3


همینک نسخه‌ای بصورت آزمایشی که کاندیدWHMCS 6.3 است منتشر گردید. دراین مطلب به قابلیت های جدید این نسخه می پردازیم. پیشنهاد میکنیم این مطلب رو از دست ندید.

با سرور ساز همراه باشید..

توجه : این نسخه جهت استفاده‌ی عمومی و پرتال های مشتریان نیست و صرفا جهت تست و آزمایش منتشر شده است.

 

جدیدا شرکت whmcs در حال اضافه کردن قابلیت های مختلفی به نسخه ۶.۳ این اسکریپت محبوب است. برای مثال هفته‌ی قبل از قابلیت «ترجمه‌ی آسان» رو نمایی کرد. حالا در سرور ساز میخواهیم به قابلیت های جدیدی که به قسمت پشتیبانی (تیکتینگ) اضافه شده است، بپردازیم.

 

قسمت تیکت های whmcs یکی از پرکاربرد ترین قسمت های این اسکریپت محبوب است و در نسخه‌ی ۶.۳ بهبود ها و قابلیت های جدید زیادی رو شاهد هستیم که بسیار به نفع پشتیبانان است.

 

ویراشگر متن

WHMCS 6.3

همانطور که در تصویر بالا میبینید ویراشگر متن جهت انجام مواردی مثل بولد کردن، ایتالیک کردن، درج کد و… اضافه گردیده است.

لازم است بدانید که این قابلیت در هر دو قسمت کابر و مدیر برای قسمت تیکت ها مهیا شده است و هم کاربر و هم پشتیبانان میتوانند متون خود را با انسجام و زیبایی بیشتری برای یکدیگر ارسال نمایند.

طبق گفته‌ی این شرکت، از میانبر های متداول نیز جهت تجربه بهتر این ویرایشگر، پشتیبانی میشود.

 

ذخیره سازی اتوماتیک

در قسمت پیشتیبانی تیکت ها قابلیت جدیدی افزوده شده است با عنوان «ذخیره سازی اتوماتیک». همانطور که آشنایی دارید این قابلیت موقع تایپ کردن پاسخ به تیکت، متن شما را بصورت اتوماتیک ذخیره میکند.

کاربرد این ویژگی زمانی مشخص میشود که بعد از تایپ یک متن طولانی به لطف اینترنت فوق العاده‌ای که داریم، یک دفعه ارتباط شما قطع شود! خیلی راحت بعدا که برگشتید به تیکت، متن شما در آنجا وجود دارد و میتوانید ادامه‌ی پاسخ خود را بنویسید.

پاسخ و ارجاعات

میگویند وقت طلاست! راست هم میگویند، مخصوصا اگر یک پشتیبان هاستینگ باشید اهمیت این موضوع بیشتر برایتان مشخص میشود! این قابلیت باعث میشود که کمتر زمانتان گرفته شود.

این قابلیت به شما کمک میکند که تمامی گزینه های تیکت مثل واحد پشتیبانی، وضعیت تیکت، ارجاعات و .. میتوانند به یکباره با  ارسال پاسخ تغییر کنند.

پیگیری روند یک تیکت

آیا تا حالا شده که بخواهید روند پیگیری یک تیکت رو پیگیر باشید؟ خاصیت این ویژگی زمانی احساس می شود که شرکت شما دارای پشتیبانان زیادی باشد.

با این ویژگی جدید میتوانید از روند تیکتی که میخواهید در جریان قرار بگیرید و هر گونه تغییری که در تیکت و درخواست مربوطه ایجاد شود، با اطلاعیه‌ای در قالب ایمیل برایتان ارسال میشود.

بهبود چشمگیر جستجوی تیکت ها

قسمت جستجوی تیکت ها هم بسیار بهود داده شده و میتوانید بر اساس معیار های زیادی تیکت هارا جستجو کنید.

 

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد این نسخه جهت تست و آزمایش است و میتوانید بصورت شخصی برای خود نصب کنید و ویژگی هایی که در موردش صحبت شد را بصورت عملی بررسی نمایید.

 

ممنون که مطالب ما رو دنبال میکنید، اگر در این باره دیدگاهی دارید حتما برای ما بفرستید.

 

لینک دانلود WHMCS 6.3.1

 


با عضویت در خبرنامه شما را از آخرین تجربیات مان و مطالب تخصصی آگاه خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند

تایید